Wednesday, 8 August 2012

Creating Logo Merdeka 55 2012


salam..

macam kita suma sudah maklum sangat..kita dah nak hampir menyambut sambutan malaysia kita telah 55 tahun kita tidak berada dalam jajahan...yuhuu..malaysia merdeka..!!

kita pun kena merdekakan minda kita..

oleh itu..setiap tahun akan keluar satu logo untuk sambutan kemerdekaan..so..sebagai bakal pereka grafik..ika jugak terasa bahang kemerdekaan ni selain rasa bangga menjadi rakyat malaysia ini..

disebabkan itu..ika kena design satu logo..tujuan dia nak asah kreativiti student je..

dan hasilnya..

diatas adalah salah satu tugasan ika..ni belum sepenuhnya siap..ada lagi yang nak diperbaiki..tak siap lagi pon nak letak sini..^,^


sila komen ye..^,^

5 comments:

  1. selamat sambut merdeka ika. hehe

    ReplyDelete
  2. wah..leh tahan..huhu..cerah msa depan utk jd seorang designer yg baik..:)

    ReplyDelete
  3. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  4. Выбирай- форум проститутки Киев

    Я классная, сладкая детка-конфетка! Приезжай! Порезвимся! Или займемся нежным чувствительным сексом! Звони! Договоримся! Вот что вы такое. Вся молодежь, побывавшая на войне. Вы - потерянное поколение.

    ReplyDelete