Friday, 10 February 2012

Petua Mudah Untuk Serikan Wajah..^,^

salam jumaat..^,^

bagi umat islam ini ada beberapa petua yg sgt2 simple..tak memerlukan apa2 bahan..insyaallah..^,^

◕‿◕serikan wajah..
amalkan setiap pagi selawat ke atas Nabi sebanyak 3x sebelum mencuci muka dan sapukan air itu pada muka..insyaallah leh menyerikan wajah.

◕‿◕awet muda
semasa berdandan pagi baca selawat ke atas Nabi dan raupkan kedua belah tgn ke muka berserta niat diindahkan seperti Nabi  Yusuf..amalkan setiap pagi..

selain tu..bg sesiapa yg suka sgt2 air manis ni..nikmat sgt kalau minum..tp kalau boleh bertukar le ke air putih sebab air putih mampu membuang toksin dlm bdan..menjaga kecantikan kulit nanti kulit nampak lembab2 je..pastu boleh membakar kalori dlm badan..ika pon tengah dapatkan 8 gelas air putih sehari



tata..^,^

11 comments:

  1. waaahh ... patot la dya makin lawa . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mas niii...mna da..perli kmi naa..^,^

      Delete
  2. Hihi, terima kasih atsa petua tuh,patut la muka kak ika berseri seri ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 nysa..hehe..pndai je la dak cumil ni..^,^

      Delete
  3. wahh petua yg ohsemm..pemuda xde?? asyik petua jepp..hakhak ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. pemuda cm xbape nk fames amos ngat deeya..hehe..^,^

      Delete
  4. petua yg hebat... ^_^ hihihi... nak test la...

    ReplyDelete